Pages

New Balance and mixed prints

את הפוסט הזה אני מקדישה לבעלי האהוב, ההסבר בהמשך.
עוד פוסט מהיבשת הבריטית עם עוד הצהרה אופנתית, הסניקרס. אני יודעת, הרוב ירימו גבה, חלק אפילו יגלגלו עיניים, אבל הכל בסדר. בתור מי שמאמינה בנוחות, אני כל כך שמחה שה"טרנד" (שונאת את המילה והשימוש בה) הזה כאן ומאוד מקווה שהוא כאן כדי להשאר. כמו שראינו בכמה וכמה תצוגות אופנה השנה, הסניקרס כבשו את המסלולים. אני שמחה לראות את כל הדגמים החדשים של נייקי, ניו באלאנס, אדידס בכל פינה ובאירופה הם כבר מזמן השכילו לישם מה שכאן לוקח קצת יותר זמן, כולן בשיא הסטייל עם ג'ינס וסניקרס. שלא ישתמע אחרת, גם לפני כן נעלתי סניקרס, אבל יותר אול סטארס או סופרגה.
אז כשהייתי בלונדון היה נראה לי הכי טבעי לקנות סניקרס (גם בגלל ההליכות הארוכות) ולאמץ לי את העניין.
בחרתי בדגם של ניו באלאנס ודווקא הלכתי על שחור (באחד הפוסטים הבאים תבינו למה).
בלבוש בחרתי ללכת על קצת שילוב הדפסים, פסים ומנומר בגוונים דומים, השאר בשחור אבל הרקע הצבעוני של הקירות המושלמים ברחבי קמדן, משלים לי את הצבע שחסר.
מי שהכי מרוצה מעניין הסניקרס הוא בעלי, כחובב מושבע של סניקרס הוא ביקש שארכוש זוג כבר לפני הרבה זמן.
20140926_155017[1]
I dedicate this post to my beloved husband, who was trying to convince me to try sneakers for a while now.
Another post, another confession. Straight from the United Kingdoms, my new fashion statement, sneakers. I am so happy this "trend" is here and I hope it's here for good. As seen on few runways this year the sneakers made their way to the top.
So when I was in London it was just a matter of time till I will get my own pair. I loved seeing all the women there wearing sneaker in the most fashionable way and I wish to see it more often. So I got my own pair of New Balance.
20140926_155029[1] 20140926_155004[1] 20140926_155034[1]
I was wearing מה לבשתי
Top - Asos - חולצה
Jeans - GAP - ג'ינס
Coat - Monki (similar) - ג'קט
Sneakers - New Balance - סניקרס
Scarf - H&M (similar) - צעיף
Bag - Valentino - תיק
ISRAEL18 בקניה מעל 50 פאונד באסוס השתמשו בקוד
*תודה לאיל על התמונות.

5 comments:

  1. פוסט נהדר! אני גם מתחילה לאמץ את הטרנד הזה, אבל לא ממש אוהבת את השילוב עם שמלות, יותר בכיוון של אווטפיט קז'ואלי כמו שאת עשית.
    FYI- הייתי שם כשהאומנים ציירו את הציור קיר הזה, מטורף לראות אותם בפעולה :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. דיייי! נשמע מגניב לאללה לראות את זה בפעולה :)

      Delete
  2. I LOVES it ! <3
    אם רק הייתי יודעת מה המידה שלי בניו באלאנס... והכי חשוב שאיל מרוצה

    ReplyDelete
  3. roaming | batu akik


    I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    Interesting posts, beautiful photos & design! It’s really amazing!

    ReplyDelete
  4. אני אוהבת טוטאל לוק שחור, והרקע הצבעוני והמקסים הופך את המראה הזה למיוחד יותר.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...