Pages

Current Obsession - Denim Dress

שלום, אני רונה ואני מכורה לשמלות ג'ינס.
אני חושבת שהמשפט הזה יכול לסכם היטב את הרכישות האופנתיות האחרונות שלי. למה דווקא שמלות ג'ינס? היא הן נוחות, הן יפות, הן מתאימות ליום-יום ועבודה אבל גם לדרינק עם החברות בערב. 
בחרתי כמה שמלות לאוסף, חלק יש לי וחלק ממתינות בווישליסט.
Here is today's confession, I am Rona and I am addicted to denim dresses.
Lately I find myself looking for denim dresses everywhere, so I decided to write a post with my favorite denim dresses.
Here are my favorite styles; the buttoned up, the embroidered, and the classic.

והנה עוד כמה דגמים אהובים. עוד אחת קלאסית ופשוטה. ללא תחכום, אבל בשילוב עם נעליים שטוחות יכולה להיות מצויינת ליום יום או עם עקבים קטנטנים לערב. לרכישה מאתר ASOS ואם עברתן את ה-50 פאונד, תוכלו להשתמש בקוד ISRAEL18 בעת התשלום ולקבל 18 אחוז הנחה. 
Here are some more loved ones. Classic shift dress from Asos. If you're in Israel you can have 18% off with the code ISRAEL18 on orders over 50 GBP.

עוד שתיים מכופרות שרכשתי מלופט, רשת אמריקאית אהובהף פריטים איכותיים ויפים ליום יום. עכשיו בסייל. המנוקדת והמכופתרת שקיימת גם בגרסא להריוניות!
השמלה המכופתרת נראתה בפוסט הזה.
Another two favorites I own from Loft. The Polka dot and the buttoned up. (Seen on this post).

1 comment:

  1. עושה חשק.
    וממש לאחרונה ראיתי "גלביית" ג'ינס אצל "נונה אלגה"...
    המממ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...